Mina första muddisar...

... blev klara igår! Är riktigt nöjd med resultatet, även om storlek och modell inte var den bästa. Färgen är mörkt rosa med vita muddar. Gillar färgen skarpt men det är lite tomtevarning över dem!

Är kanske å ljuga en aning när jag säger att de är mina första, eftersom mitt första försök gick rent åt skogen! Hade läst in mig på 
Gekkos förträffliga beskrivning och tyckte jag följde den till punkt å pricka... Tills jag var klar och upptäckte att jag sytt ihop ena benets framsida med det andra benets avigsida... TYPISKT! Om jag ska skylla ifrån mig på nåt, så får det bli att det inte är någon större killnad mellan aviga och räta, men känns som om jag borde sett det ändå...

Då var det bara att göra om och göra rätt, och denna gång följde jag Tildes beskrivning när jag sydde ihop byxorna... på detta sätt slapp jag eventuella misstag med besvärliga fram och baksidor... =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits